Tuesday 23 August 2011

自由行“樂” - 香港澳门游 (第五日)

不經不覺已經到咗香港澳門遊嘅最後一日啦,我哋將會搭下午245分嘅飛機返KL由於冇乜時間,所以我哋都無話點去揾嘢食,就喺附近嘅茶餐廳度食早餐,之後就出發去機場啦。呢間茶餐廳就唔夠我兩年前喺太子附近嘅一間港式茶餐廳咁好食啦,不過都可以接受。

- 好奇怪的字0“XX油多豬扒丐餐旦通

豬扒公仔麵

餐蛋通粉

油多

凍檸蜜

今次我惗住要買Baleno嘅多啦A夢杉,但係佢哋換咗,應該版權期過咗啦,變咗漫畫One Piece,不過我都唔中意呢個海盜嘅,所以無買到。

Baleno - One Piece

食飽過後,我哋就去機場啦,拎住啲行李穿街過巷搭地鐵,真係辛苦,兩個行李箱同埋一兩袋嘅戰利品,犀利嘞

銀龍茶餐廳:
港鐵旺角戰B出口,往旺角西洋菜街59號地下


自由行” - 香港澳門 (完

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...