Friday 5 August 2011

自由行“樂” - 香港澳门游 (第三日)

壽星妹
生日快樂

77號係小妹我嘅生日,今年就破費咗D,去香港慶祝生日。當日我哋就安排咗去澳門,彬彬嘅至愛,因為有得兩年前嚟過,當時導遊同我哋講全澳門大大細細有35間賭場,兩年後唔知會晤會多咗幾間嘞。就算得30間,我哋都去唔曬啦。所以今次我哋就鎖定咗三間賭場,係一定要去嘅,就係葡京、新葡京、同埋金沙啦!

由於今次係自由行,所以冇導遊,乜都要自己安排。我哋一早就搭港鐵到上環,係上環信德中心果度搭船去澳門。班船係1135分,所以有時間吃早餐,吃完早餐,我哋就進閘口上船。唔知係唔係遲咗嘞,原本買普通座位嘅我哋,竟然可以坐豪華艙位。 賺到啦

1135分班船

噴射飛航登船閘口

豪華艙

大約一個鐘後,我哋就到咗澳門碼頭啦,出到門口果一刻,我哋就見到好多賭場嘅布我見到好多賭場嘅穿梭巴士,第一站就去葡京。一入到裡面,真係金碧輝煌,有好多好靚嘅裝飾,最衰賭場裡面晤俾影相,如果唔係就可以影嚟做紀念

碼頭外面

葡京穿梭巴士

澳門葡京

葡京

好靚裝飾

澳門賭場好唔同,除咗有大家都熟悉嘅百家樂、輪盤、21點、角子機之外,仲有啲其他嘅。例如有雙色骰子、番攤、牌九、同埋魚蝦蟹。我哋就樣樣都試下,結果就輸到一僕一碌,運氣真係差啊。彬彬就好好彩啦,喺賭場抽到100蚊籌碼,我就淨係抽到一個瑣匙圏。到最尾就連呢100蚊都輸埋,真慘!

中獎100蚊籌碼禮卷

去咗葡京,就去新葡京,結果都係一樣,輸錢啊之後我哋就搭穿梭巴士回去碼頭,再去金沙。搞过一轮之后,我哋就搭船返香港啦。唔知係唔係夜晚浪大,我覺得隻船好搖好晃。搞到我有D頭暈,仲要坐喺船艙嘅上排,等落船果下,真係攞我命,要嘔咁啊,真辛苦

金沙穿梭巴士

老公與老婆合照

之后就決定去廟街行下,我嘅生日晚餐就係去油麻地廟街嘅興記度解決啦,雖然係好普通嘅一餐飯,但係好開心啊

油麻地廟街興記

煲仔飯

椒鹽瀨尿蝦

鼓椒炒蜆

港澳碼頭:
港鐵上環站,往信德中心3樓,乘搭噴射飛

日航船票:151
夜航船票:194

待續。 自由行” - 香港澳門遊(第四日

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...