Friday 29 July 2011

自由行“樂” - 香港澳门游 (第一日)

香港我嚟啦!


雖然唔係第一次去香港,但係今次好唔同,因為得我哋兩個人,就当係我哋嘅蜜月旅行啦。比較起上次,今次係嚟得自由,要去邊就去邊,唔需要话等来等去。我喺較早前就安排好我哋嘅行程,所以一切都安排就绪。行程唔會太緊湊,但係我哋就嚟行到腳都痺,由朝行到晚。加上係夏天,天時暑熱,喺外邊行路真係分分鐘都會中暑嘎。但係我哋好開心,嘻嘻!

今次我哋選擇咗乘搭馬航班機前往香港,全程都好舒服啊,所以下次去玩,都要選擇啲好嘅。由於我哋搭早機,没食我哋就食啲贵嘢,DOME算贵冇?我覺得好貴咯!但係反正出去玩都預咗用錢嘎啦,所以無理咁多。


3個幾鐘後,我哋就到咗香港國際機,今次我哋全程自由行,所以就乘機場快線,首先到九龍站,之後就轉乘西鐵線到荔景站,繼而轉乘荃灣線到旺角。步行大約5分鐘我哋就到咗珀豪酒店,位於旺角鼓油街。間酒店唔係太靚,但係就好乾淨,兩百幾蚊馬幣算不錯嘎啦。


機場快線來回

機場快線地鐵

地鐵用我最中意嘅企
“握扶手企定定”

單人 - Single Room100方尺)

好細嘅廁

“一扭”凝到變冰,好新奇哦,就念住想試下啦,點知都唔使俾錢,撳下就有一支可樂跌出來,應該係之前果個人無找錢,所以我哋就賺到支免費水飲。哈哈!


“一扭”凝到變

可樂真係咗,好犀利啊!

我哋休息沖涼之後就準備出發去尖沙嘴,上次嚟果陣都去過星光大道,所以今次我哋嘅目的係八點鐘嘅幻影詠香江,因為上次係山頂無帶到tripod,啲相影到蒙查查,今次就叻咗,所以啲相可以接受喇。我哋六點半就係果度等,好早?唔會,因為到咗七點幾,好多靚位已經俾人霸咗。踏正八點,兩個海岸啲建築物就開始燈光錶演,雖然天氣好好,但係啲燈嘅照射都冇我想像中咁靚嘅。不過可否認,香港夜景真係好靚



我同彬彬

傍晚夜景

夜景1

夜景2

燈光錶演

夜景好靓啊

係我

睇完燈光錶演,我哋就去咗附近嘅海港城行下。間商場好大,行一下我哋就走啦,之後就見到我嘅最愛“許留山”,梗係忍不住啦,叫咗啲嘢食。

彬彬睇到佢嘅偶像陳奕


我与多芒小丸子

多芒小丸子

萝卜糕

咖喱什锦

話咁快,一日就過咗啦!

續。。。自由行“樂” - 香港澳门游 (第二日)

1 comment:

Girraffe stZ said...

Arg... i love HK.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...