Sunday 22 March 2009

老细永远是对的

今日要改变写法,要用广东话。但系有D字嘎读法只是同音,并唔系真正D广东话。

三月二十日,星期五,系公司有史以来发生最轰动嘎一日。伙计同老细闹交,吵到成间公司D人都知道。平时老细闹人,我地都唔会听,但系今次点都要听。果然够激,全程闹咗二十分钟,越闹越大声,犀利!点闹都好,老细一定会赢,赢硬啊!但系我觉得我同事讲嘎些,句句都好啱,赞同!家阵两个搞到仅姜,不知点收科。做又唔系,不做又唔系。以后大家面左左就唔好咯!艰难搞!

老细身边有二五女,成日都打小报告,受害者咪系我地咯!好惊迟早到我。唉~~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...